Heel fijne kapsalon, deskundig advies over kleur en coupe. Fantastisch geknipt (ik loop in coronatijd, nadat de datum voor mijn knipbeurt al weken verstreken is, nog niet voor gek!) Geweldige service dat er op verzoek uitgroeisetjes gemaakt werden geleverd. En niet te vergeten: het aardige personeel dat er werkt.
HAAR 











