Lopende band werk. Ik ben geknipt door de duurste categorie kappers maar wat een deceptie. Het kleuren was wel ok. Maar doordat je van degene die knipt zo wordt overgedragen naar de degene die kleurt en dan weer degene die wast ... is er geen echt klantcontact en mega...
HAAR
Testimonial
Mogeen
Amsterdam
Ik ben heel blij met mijn kapsel. Het was een hele andere ervaring, meestal loop je de kapper uit met je haar opgedoft en helemaal anders dan het eigenlijk is, en nu liep ik de kapper uit met mijn haar zoals het echt is, met het best passende kapsel.
Testimonial
Rudolph.
Amsterdam














