Home Kleurrijke cocktails & meer innovaties van Z.One Concept
Haarpraat

Kleurrijke cocktails & meer innovaties van Z.One Concept

Z.one concept is een kappersmerk dat misschien nog niet bij iedereen bekend is. Maar daar gaat verandering in komen want het is een van de snelst groeiende merken in deze markt. Geen wonder, want de producten zijn lief voor je haar én het milieu! De producten bevatten geen parabenen en sulfaten en worden verpakt in recycled materiaal. Bovendien zijn ze vriendelijk geprijsd en dat is fijn want meestal betekent goed voor het milieu ook duur.

Italiaanse roots met Amerikaanse knowhow

Z.one concept is in 1999 opgericht in Italië, het land waar wel meer mooie haarmerken vandaan komen. Maar een deel van de technologie komt uit Amerika, waar veiligheid hoog in het vaandel staat. Het beste van twee werelden, steeds op zoek naar innovaties. Dat levert hele leuke producten op zoals maskers die je kunt eten of een Whipped Cream die ruikt naar vanille en slagroom.

Waarom eetbare maskers?

milkshake

Je eet je haarmasker toch niet op? Nee, maar het geeft wel aan hoe mild de producten zijn voor je haar. Als je het kunt eten, zal het zeker geen schade brengen aan je haar. De producten maken je haar wassen & verzorgen tot een hele bijzondere beleving. We like!

De nieuwste aanwinst is een anti-verouderingselixer voor het haar, de Age Renew. Dit product is een soort filler voor het haar.

Professionele kwaliteit

no-inhibition

Je kunt de producten niet kopen bij de kappersgroothandel maar alleen bij de kapper of binnenkort via de webshop en als je daar toch binnenloopt, probeer dan de salontreatments eens, maskers die op maat voor jouw haartype worden gemaakt. Ze zien er niet alleen verrukkelijk uit, ze geven je haar ook een echte boost. Of laat je haar eens kleuren met een milde ammonia-vrije kleuring.

Wat zegt de expert?

cocktails

Esther Nederhof van Haarmode Lydia uit Woerden en Wilnis is nog maar net gestart met Z.One Concept.

Ik had een aantal producten getest en vond ze erg goed. De meiden in de salon zijn er ook erg enthousiast over. De heerlijke geur, prijstechnisch zijn ze erg goed en het feit dat de producten natuurlijk zijn spreekt me aan. Door de frisse uitstraling vinden vooral veel jongere klanten de producten fijn. Ze accentueren echt de natuurlijke valling van het haar. Ook heel leuk zijn de maskers die je moet mengen met een garde, een kleurbehandeling die doet denken aan het bereiden van een cocktail. Dit zorgt voor een mooi spektakel in de salon, weer iets anders en de klanten reageren heel enthousiast!

De productlijnen:

logo milk shake

Nummer-1

Natuurlijke verzorgings- en stylingproducten met ingrediënten als melk, yoghurt en fruitextracten.

NOINHIBITION

Nummer-2

Geavanceerde stylingproducten met veel organische elementen die ontwikkeld zijn na veel research.

simply zen 185C

Nummer-3

Een wellnesslijn met pure ingrediënten als witte en groene klei uit Florence, die zorgen in combinatie met een massage voor een verwenmoment.

URBAN TRIBE 2011 Pay off BLACK

Nummer-4

Een luxe lijn verzorgings- en stylingproducten, die ontwikkeld zijn in samenwerking met bekende haarspecialisten.