Home Waarom meedoen met de WieWatHaar Awards?
Ondernemend

Waarom meedoen met de WieWatHaar Awards?

De inschrijving voor de WieWatHaar Awards is in volle gang. Alle professionele merken - dus de merken die verkrijgbaar zijn bij de salons - kunnen zich tot 7 mei 2021 inschrijven. Wij geven 3 goede redenen om mee te doen met deze unieke awards, die het net iets anders aanpakt dan anderen!

Alle professionele merken kunnen hun meest innovatieve, baanbrekende en succesvolle producten nu inschrijven voor de categorieën HAAR, HUID of HEM. Voorwaarden zijn dat de producten verkrijgbaar moeten zijn bij de Nederlandse salon.

Bovendien kan een merk met een duidelijke visie en missie zelf ook meedoen in de categorie INNERBEAUTY. Ook kan een merk een bijzonder maatschappelijk betrokken project inzenden. Er zijn zoveel mooie initiatieven, die gedragen worden door professionele merken. Denk aan initiatieven voor een beter milieu of om kansarme mensen in de derde wereld te helpen. Of zieke kinderen hier in Nederland. WieWatHaar heeft een speciale award in het leven geroepen om die mooie initiatieven in de spotlight te zetten.

3 goede redenen om deel te nemen aan deze awards

1. Verhoog de zichtbaarheid van je merk en product

De meeste consumenten kennen maar een paar professionele merken en dat zijn alleen de merken die hun eigen kapper of schoonheidsspecialist gebruikt. Verder kennen ze natuurlijk de merken die bij de drogist of parfumerie liggen en wat ze via advertenties zien in bladen. Dat is jammer, want er schuilt juist zoveel kwaliteit in die professionele producten. Door je in te schrijven voor de WieWatHaar Awards, verhoog je de zichtbaarheid van jouw product en merk aanzienlijk!

2. Informeer de consument

Door mee te doen aan deze WieWatHaar Awards, krijgen merken de kans om hun visie en filosofie te delen met de vele consumenten die WieWatHaar bezoeken. Want een merk - en vooral de professionele merken - staat voor veel meer dan een product alleen. Meestal zit er een interessante filosofie achter. Mensen gebruiken liever een product met een goed verhaal en wij bieden merken de kans om dit verhaal te vertellen.

3. Toon je maatschappelijke betrokkenheid

Het is opvallend hoeveel (professionele) merken iets terug willen doen voor de planeet en de maatschappij. Veel van dit soort initiatieven gaan ongemerkt aan de consument (en soms ook de professional) voorbij. Dat is jammer en wij vinden het tijd om deze prachtige initiatieven extra in het zonnetje te zetten!

Schrijf je nu in!