Kappers vertellen … favoriete feedback

kappers-vertellen-feeback

Waar worden kappers nu echt gelukkig van? Wat maakt ze happy? We stellen elke keer één vraag aan een panel van 4 kappers. Deze keer wilden we weten welke feedback van klanten deze kappers gelukkig maakt.

Welke feedback maakt je gelukkig?

We vroegen het aan deze 4 kappers:

  1. Mark van WesteropHairdresser of the Year 2016, Creative Director Pro-solo, Ambassador Wella Professionals ,GHD Hair & Balmain Hair
  2. Richard Lucassen – Creative Director New Hairstyle, Chef de Cabine KAO bij Fashion Week Amsterdam
  3. Arjan Bevers – Hairdresser of the Year 2015, Creative Director Avanti Kappers, Ambassador BlondMe Schwarzkopf
  4. Huub Eysink – Creative Director Hair Plaza, Artistique Director Davines Nederland

Mark van Westerop

Mark

Ik vind het heel fijn als iemand aangeeft dat ze echt prettig in haar vel zit nadat ik het haar heb gedaan. Dan is voor mij de missie geslaagd.Mark

Richard Lucassen

Richard

Als een klant bij haar volgende bezoek aangeeft dat ze veel complimenten over haar uiterlijk heeft gehad. Dat maakt mij echt ultiem gelukkig.Richard

Arjan Bevers

Arjan

Als een klant terugkomt en zegt dat het haar nog nooit zo mooi heeft gezeten. Of klanten die de moeite nemen om te bellen of mailen om te zeggen hoe tevreden ze zijn. Want meestal belt een klant alleen als ze niet tevreden is. Dus dat is dan heel speciaal.Arjan

Huub Eysink

Huub

Als een klant bij het weggaan zegt “mijn haar heeft nog nooit zo goed gezeten, super advies gekregen. Hij snapt echt wat bij me past”. Of mijn eerlijkheid waardeert als ik iets niet doe omdat het niet bij die klant past. En dat ze in de gaten hebben dat ik altijd voor de beste kwaliteit ga en het haar nooit zal beschadigen. Ik lever graag maatwerk en vind het fijn als de klant dat ook ziet en waardeert.Huub

Laat jij je kapper weten als je tevreden bent?

Comments

comments