Vrolijk oranje feestgedruis bij BrainWash nieuwe stijl

Featured Video Play Icon

Afgelopen zaterdagavond was het feest voor de vele Brainwash kappers die naar de Fabrique in Utrecht waren gekomen om zich daar te laten inspireren door een wervelende haarshow en veel entertainment. Onlangs is de keten onderdeel geworden van het Franse Provalliance, waaronder ook de bekende kappersketens Cosmo Hairstyling, Team Kappers en YES! vallen. Samen vormen ze het grootste kappersconcern van Europa. Het motto voor Brainwash luidde dat iedereen recht heeft op een mooi kapsel, ongeacht het budget. Opvallend waren de diverse modellen, van jong tot oud, man en vrouw. Beetje jammer was het ontbreken van donkere modellen, juist omdat de show het thema ‘diversiteit’ leek uit te willen stralen.

brainwash-01

Maar het tempo zat er goed in, de sfeer was geweldig en de aanwezige kappers hadden het overduidelijk naar hun zin. Ook de oprichter van Provalliance, die helaas niet aanwezig kon zijn, sprak de zaak via een video vanuit Parijs toe.

Brainwash-02

Daarna was het tijd voor feest en hoe! Bekijk de video en zie hoe de medewerkers van Brainwash er een geweldige avond van maakten. Zou het dan toch waar zijn: Orange is the new black?

Comments

comments