Nieuwe najaarskleuren #thecolorisyou

color-fall-18

Wat vinden jullie van deze nieuwe najaarskleuren? De kleurspecialisten van The Color in Amsterdam kozen bewust voor draagbare looks en lieten zich inspireren door sterke vrouwen.

Je hoeft niet perfect te zijn, zolang je maar ergens voor staat en daar trots op bent

color-fall-18-02

color-fall-18-01

color-fall-18-03

Women empowering women

Dit keer werd ervoor gekozen om geen traditionele modellen in te zetten. In plaats daarvan werden 6 ambitieuze vrouwen gevraagd om model te staan voor deze collectie. Zoals sportvrouw Ellen Hoog, juwelenontwerpster Maria Kooistra, influencers Nathalie Kemna en Wiep Boers, blogster Celeste van Joost en PR dame Eva van der Mei. Met deze campagne wil The Color vrouwen van alle leeftijden motiveren om hun eigen plan te trekken en altijd het meeste uit zichzelf te halen. Het centrale thema van de campagne sluit dan ook perfect aan bij de algemene boodschap van The Color: #thecolorisyou. Je hoeft niet perfect te zijn, zolang je maar ergens voor staat en daar trots op bent. The Color geeft vrouwen zelfvertrouwen en zet ze in hun kracht. Dit doen The Color Specialists door middel van gepersonaliseerde haarkleuren die altijd volledig zijn afgestemd op het karakter van klant. Dat beaamt Celeste van Joost, die in de campagne te zien is met een edgy violet kleuring. “Als je je goed voelt, zie je er ook goed uit en vice versa”, aldus Celeste.

Creative Director Iris Poldervaart, make-up artist Cynthia Schippers en styliste Suze Kuit

Comments

comments