Home Moroccanoil hoofdsponsor Eurovisie Songfestival
Hair update

Moroccanoil hoofdsponsor Eurovisie Songfestival

Moroccanoil wordt de nieuwe hoofdsponsor van het Eurovisie Songfestival 2020 in Rotterdam! Dit event trekt wereldwijd meer dan 200 miljoen TV-kijkers en Moroccanoil heeft de volledige media- en online rechten verkregen als onderdeel van een partnership dat ook voor de volgende 4 events geldt, tot en met het Eurovisie Songfestival van 2024.

De beste haarstylisten zullen zorgen voor de haarstyling van de kandidaten tijdens de rehearsals en TV shows, die in meer dan 40 landen in Europa en daarbuiten worden uitgezonden.

Jon Ola Sand, Executive Supervisor Eurovisie Songfestival: “We zijn blij dat we Moroccanoil mogen verwelkomen als Presenting Partner van het Eurovisie Songfestival in 2020 en daarna. Dit is een perfect partnership tussen ‘s werelds grootste live muziek event en een internationaal beautymerk dat tot de top behoort. We kijken er naar uit om te werken met de Moroccanoil stylisten en zorgen er op die manier voor dat de kandidaten niet alleen fantastisch klinken, maar er ook fantastisch uit zien.”

David Cohen, Moroccanoil CEO: “Als professioneel haarverzorgingsmerk, dat een focus heeft op het ondersteunen van de creativiteit van haarstylisten, geloven wij er in dat het Eurovisie Songfestival een perfect platform biedt om deze creativiteit tot uiting te brengen en onze revolutionaire producten rijk aan arganolie met iedereen te delen.”

Het partnership met het Eurovisie Songfestival draagt bij aan het wereldwijde succes van het haarverzorgingsmerk als industry-favorite, met vele top stylisten die de Moroccanoil producten al veelvoudig gebruiken bij shoots en shows zoals de Oscars en Grammys.