Net binnen

Cosmeticamerk Hannah test wél met dieren en doet de hond in de pot

hannah lanceert verrassende campagne voor Hulphond Nederland

hannah steunt samen met haar huidcoacheshet belangrijke werk van hulphonden. Met de slogan ‘Soms testen we bewust wél met dieren.’ vraagt het cosmeticabedrijf op ludieke wijze aandacht voor de opleiding en inzet van hulphonden. Honden doorlopen namelijk nogal wat testen om te beoordelen of zij 100% geschikt zijn om ingezet te worden als hulphond voor iemand met een fysieke of geestelijke hulpvraag.

[su_quote cite=”Monica van Ee, algemeen directeur van hannah”]Het woord huidcoach zegt het al; onze specialisten coachen de klant naar een beter resultaat, omdat zij weten wat een stralend uiterlijk kan betekenen. Onze opleiding tot huidcoach heeft als basis empathie en kennis. Men kiest voor deze specialiteit om van echte waarde te zijn. Dus als wij ze vragen om mee te werken aan een actie voor Hulphond Nederland is dat vanzelfsprekend. Een hulphond is van essentiële waarde voor iemand en de zorgvraag is groter dan het aanbod. Als wij een steentje kunnen bijdragen door aandacht te vragen voor deze helden, bedenken we ons geen moment![/su_quote]

Hond in de pot

Tot en met half april steunt iedereen met de aankoop van een hannah-product bij de huidcoaches het werk van Hulphond Nederland. Op www.hannahvoorhulphond.nl kan men terecht voor meer informatie en de actie ‘Vind de hond in de pot’ waarmee men kans maakt op een jaar lang gratis hannah producten.

Als sponsor van Hulphond Nederland maakt hannah al enkele jaren de opleiding en inzet van hulphonden mogelijk. “Het opleidingsproces van een hulphond is maatwerk en daarmee ook kostbaar. Tegelijkertijd is er een groeiende behoefte aan de inzet van onze hulphonden. Daarom zijn wij enorm blij met deze originele campagne en de geweldige steun van de hannah huidcoaches. Hiermee kunnen wij nog meer hulphonden opleiden”, aldus Rudolph Strickwold, directeur Marketing en Commercie van Hulphond Nederland. De campagne is bedacht en mede mogelijk gemaakt door The Communication Company uit Breda.