Home Nieuwe campagne by Siko van Berkel
Get the look

Nieuwe campagne by Siko van Berkel

โ€˜Old meets new and new meets oldโ€™, ofwel 'The Impossible Cool', is het thema van de nieuwe Sjenkels look 2015/2016. De campagne bestaat uit vier iconische beelden met retro perspective hair. Een flashback die bij veel klanten herinneringen zal oproepen.ย The impossible cool laat sexy coupes zien, die typerend zijn voor de jaren 70: krachtig en tijdloos. Denk aan de iconen van toen, zoals Liza Minelli, Goldy Hawn en David Bowie.
Be inspired!

Tegenstellingen

2final_sjenkels
Voor de campagne zijn de dames gefotografeerd met gecontroleerd, massief en droog haar of โ€“ geheel tegengesteld โ€“ met ongecontroleerd, nat en gestructureerd haar. Alle looks combineren goed met de donkere, sexy make-up, zoals je nu ook ziet bij shows van o.a. Marc Jacobs. Voor de ongecontroleerde looks is gebruik gemaakt van haarproducten van Sebastian (โ€˜Dynamicโ€™) en O & M (โ€˜K-Gravelโ€™ en โ€˜Know Knottโ€™). Voor de gecontroleerde look is โ€˜Shine Shakerโ€™ van Sebastian gebruikt.
3final_sjenkels

Seventies Rock 'n Roll

8final_sjenkels
Voor de herenlook werden we geรฏnspireerd door de nonchalante Rock and Roll vorm uit de jaren 70. Een lok, scheiding en vierkante bovenpartij maakt de coupe compleet. Voor deze look is gebruikt gemaakt van de Japanse wax van Umami Haircare. Deze wax houdt het haar de hele dag stevig in model.
The impossible cool! |ย Presented by Siko van Berkel and his creative team