Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieΓ«n zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieΓ«n kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
niet meer de kwaliteit, wel de prijs omhoog. al jaren vaste klant, laatste tijd was er vermoedelijk gedoe met personeelβ¦vooral vertrekkend personeel. knippen ieder keer door een ander, prijs keer op keer hoger, kwaliteit per keer minder. meer dan 38 euro en geknipt worden door een βnieuweββ¦belevenis... niet meer de kwaliteit, wel de prijs omhoog. al jaren vaste klant, laatste tijd was er vermoedelijk gedoe met personeelβ¦vooral vertrekkend personeel. knippen ieder keer door een ander, prijs keer op keer hoger, kwaliteit per keer minder. meer dan 38 euro en geknipt worden door een βnieuweββ¦belevenis voor hoop geld
Ontransparante informatieverstrekking op website en in het contact tijdens het wassen en knippen. De hoofdprijs betalen bij de kassa. Prijzen worden niet genoemd, behandelingen worden tijdens het wassen aangeraden of beter gezegd aangedrongen waarna er bij de kassa een zeer hoge bedrag betaald dient te worden. Kort gezegd. Ik heb weinig, fijn... Ontransparante informatieverstrekking op website en in het contact tijdens het wassen en knippen. De hoofdprijs betalen bij de kassa. Prijzen worden niet genoemd, behandelingen worden tijdens het wassen aangeraden of beter gezegd aangedrongen waarna er bij de kassa een zeer hoge bedrag betaald dient te worden. Kort gezegd. Ik heb weinig, fijn haar en wilde de puntjes laten knippen. De prijs is sowieso voor dames rond de 37,50 euro als startprijs. Wassen is verplicht. Tijdens het wassen werd er een 'verzorging' aangeboden. Na de shampoo werd dit gevraagd. Ik wilde dit eerst niet. Heb gevraagd wat het is. een onduidelijk antwoord. Er werd me niet verteld dat dit een 'verzorging' is die 10,- kost. Ik voelde tijdens de communicatie hierover dat er iets al niet klopte. Tijdens het knippen, veel praten weinig knippen, want ja de tijd moet uiteraard volgepraat worden als je enkel puntjes hoeft te knippen (geen model, gewoon recht op schouderlengte) bij iemand met zulk weinig haar. Eindprijs voor puntjes knippen: bijna 50,- euro. Ik ken Fox Kappers zo'n 25 jaar. Waar ik eerst 23,50 betaalde voor puntjes, betaal ik nu bijna het dubbele. Er is veel 'air' in de zaak alsof ze en luxe kapsalon zijn. Echter, ze zijn en blijven een middelmatige kapsalon. Eentje waar je nu dus de hoofdprijs betaald.