Waarom is HIB anders dan andere vakbladen?
Β Zelfstandig ondernemers gaan een onwijs toffe uitdaging aan op het moment dat ze voor zichzelf beginnen, maar deze uitdaging kan soms ook behoorlijk pittig zijn. Als ondernemer moet je zelf op zoek naar de antwoorden op bepaalde vragen en deze zoektocht is niet altijd even gemakkelijk.
Gelukkig is er nu HIB (Hairdressers in Business)! Een blad boordevol tips en praktische informatie, speciaal voor de ondernemende kapper die af en toe wat extra hulp kan gebruiken.
De ondernemende kapper
HIB is gemaakt voor de ondernemende kapper. Dat zijn alle saloneigenaren, zelfstandige kappers of ambulant kappers. HIB is er voor kappers, die behoefte hebben aan praktische informatie, maar die ook op zoek zijn naar zakelijke tips. Ondernemen is een vak apart en daarom is HIB er om deze ondernemers een handje te helpen!
Gericht op de kappersbranche
HIB richt zich op alle dilemma's en vraagstukken waar een ondernemende kapper tegenaan loopt. HIB wil de kappersbranche ondersteunen met behulp van herkenbare verhalen en praktische tips. De volgende zaken neemt HIB bijvoorbeeld onder handen: Werken andere kappers met een salonexclusief merk of zijn ze merk onafhankelijk? En kun je met of zonder salon ook naar trainingen van merken? Ook zijn geldzaken geen taboe. Tenslotte heeft iedere ondernemende kapper ook hiermee te maken. Daarnaast worden uitdagingen en successen van mede-collegaβs gedeeld. HIB is constant in beweging en speelt in op vragen waar jij als ondernemende kapper tegenaan loopt.
HIB onderscheidt zich
HIB onderscheidt zich van andere vakbladen door antwoorden te geven, die anders moeilijk zijn te vinden. Juist voor de ambulante en zzp kapper biedt HIB een uitkomst, want waar vinden deze kappers anders hun aansluiting?
Voor al deze vraagstukken zet HIB zich in! Via sociale kanalen is het een zoektocht om aansluiting te vinden, maar via HIB kun je meedenken en (h)erkenning vinden!
Kijk hier om meer te lezen over VIBES. of om je meteen te abonneren!