Ondernemend
Uit VIBES. | Welk merk kies je?
Klaar met je opleiding! Hoe kies je straks het merk waarmee je gaat werken?
Wij vroegen dat aan Educator bij B Academy Romy Veeneman en de 3 studenten Ivo, Laura en Rosanna.
Romy is na 9 jaar salonervaring nu ruim 1 jaar Creative Educator B Academy. Daarnaast staat ze nog elke week minimaal 1 dag op de werkvloer bij Soda Hairstudio in Amsterdam.
OM OP TE LETTEN:
- Er is steeds meer vraag naar vegan en producten zonder sulfaten en parabenen, kijk daarom wie je doelgroep is.
- Hoe is een merk prijstechnisch? Hoe positioneer je jezelf en wat wil je uitgeven aan producten?
- Grote merken hebben vaak een groter assortiment kleuren, waardoor je minder hoeft te mengen.
- Kleur- en verzorgingsproducten van hetzelfde merk kan je soms een prijsvoordeel opleveren.
- Beperk je aanbod. Bij een compact assortiment kan de klant makkelijker kiezen.
Verder lezen
Wil je ook de mening weten van de B Academy studenten?
Lees dan verder in het digitale magazine VIBES.! Klik op de fullscreen link of lees meteen hieronder verder op pagina 12 en 13: